1 Dec

Tänk att det har gått så fort.. Det va ju sommar nyss !

Idag har ja gått till stan, vart ute å gått me Zelda som bajsa på gatan, å ja hade ju inte me mej några sånna bajspåsar.. men skit sam. Mer än ja som lämna bajs !  Sen gick ja till Mamma, lr till henne på jobbet. För ja skulle upp till Kasenberg å hämta kläder åt henne. Så min granne Kaj fick komma å köra mej dit, fick ta mammas bil när ja väl va där ! Sen kom min bror Patrik förbi så körde ja hem han !  Nu ska ja iväg till Statiol å hyra film oxå!

Det går bra me dieten, för min del iaf. vet inte hur det går för Limpano ! Ja har iaf käkat 1 äpple å 2 clementiner än så länge bara. Köpte mej ett packe me moröter oxå, så ja får väl ställa mej å skala dom å äta sen ! Är hungrig tror ja..  Hmm, frågan är om ja har en sån där skalare ? : ) Får åka å köpa en annars!



Hoppas det finns nån bra film som ja kan hyra.. Henrik är så dålig på det, precis som Lina  : ) Bäst att ja åker å gör det själv. henrik är hemma å är sjuk så : ( Stackarn.

Kyssssss     ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

du e lika seg på att blogga, som jag är på att svara på smsc:) :) :)

2008-12-02 @ 13:33:34
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: camilla

du e lika seg på att blogga, som jag är på att svara på sms:) :) :)

2008-12-02 @ 13:33:40
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: camilla

du ar lika seg på att blogga, som jag är att svara på sms :)

2008-12-02 @ 13:34:39
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0