Update^

Sådär, nu har typ hela danna dagen gått. Fast ja bara vart uppe några timmar ! Dagen har gått ganska fort iaf.. Skulle me Henrik å käka på stan förut, men så blev det inget av det. Så kom Jonas å hämta hanses joggingskor som ja lånade av han på fyllan en gång : ) Å sen har ja bara kollat på tv. Kolla på Ellen show lr va det heter, å hon är ju så jävla rolig! Stört skön.. Så nu väntar ja på min hunny att han ska sluta så ska vi dra å kolla på min bil ! Weeei, måste bara få pengar, funderar på att öppna min burk : ) Där är det nog iaf 4000..
Funderar på att dra ut å gå ikväll igen.. Det va så jävla kallt igår bara : ( Men ja får alltså sätta på mej lite mera kläder! I morgon kommer Limpan hem igen, hon får sin lägenhen på Onsdag !!! Göööt, då har ja nån att spendera min dag me ! Va inne å kolla på makeupartist utbildningar me, skulle va så himla roligt.. Fanns ju bara i Sthlm, nån i Gbg me tror ja.. Kosta lite över 40 000 så, men det är det nog värt.. Ska verkligen ta mej en funderare på det. Om man bara hade pengarna så är det ju inget snack om det : ) Skulle va kul å flytta till Gbg lr Sthlm!
Men men, nu får ja nog bo kvar här å tjäna lite pengar först. På Torsdag är det 2 veckor kvar till min uppkörning me : ) Weeei, ja måste verkligen klara det ! Så ja kan va fyllechaffis å tjäna lite pengar på det !
image12

image13
Guud va fina dom är : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0