Måndag morgon !

Hahaha, idag blev det sovmorgon igen : ) Vakna när Henrik kom hem på lunchen ! Härligt att sova.. Snöa hade det tydligen gjort oxå : ) Ganska mycket.. Är nog svin kallt ute ser det ut som! Bra att ja bara ska sitta inne hela dagen.. Ja ska försöka städa lite. Eftersom man fick en röd boa på Hc i Lördags, å ja hade ju 2 till och me.. Åsså har man en katt som har lekt me den å slete sönder den.. Så det ligger ju boa i hela lägenheten nu.. Även i trappuppgången : ) Hahah..
Imorgon ska ja nog måla oxå, vi ska å köpa maskeringstejp sen när min älskling slutar!  Weeeeeeeeei, kul att få det gjort !

Här kommer det lite bilder sen helgen ! Blev inte så många tyvärr!


Milla

                                               
Jag                                                                                      Lina

                                                
Lollo                                                                                  Pållen & Sara


Jag

                                                     
Sara, Milla & Lollo                                                                Limpa & ja

                                                    
vi igen                                                                                   Jag, Pållen & Sara

                                                  
Vi sjunger för fulla hals : )                                                    Även Milla!


Jag & Pållen

                                                        
Ja råka få en maska i strumpbyxan!                                Masken man fick !


Henrik Älskling <3

Nu kom Lina så nu ska ja va lite social !

Kysss     ♥
Henrik älskling

Kommentarer
Postat av: Marika

Du är la för söt! ;)

2008-11-26 @ 20:40:45
URL: http://marikasvensson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0