ja har blitt mamma ! !

ja å Henrik har vart å hämtat 2 små kissekatter idag ! lr så små va dom kanske inte men.. 13 veckor gamla ! 2 st honor ! Min heter Chili ( Satan är ju upptaget ! ) henriks vet vi inte än, han ska byta namn från det gamla, Filippa tror ja det va.. Kanske inte så kul! Haha, när vi hämta dom va dom jätte rädda. Vi va i Årjäng å hämta dom så hans syster Marie va me för det va hos hennes kompis. .Sen på vägen hem så bajsa Henriks i Maries knä å min nere på golvet : ) Stackars dom, livrädda verkligen ! Weei, så nu känner ja mej som en mamma ! Hoppas bara ja tål dom, tål ju inte hundar.. Men det har gått bra än så länge ! Vi ska ha dom i en vecka å kolla först ! 
Nu ska ja kolla på tv !
Kysss   v v v

v
Henkes



v Min Chili

Kommentarer
Postat av: 3x

Nu sjönk du i mina ögon Marie...

2008-10-09 @ 16:18:18
Postat av: weronica

Men gud va söta dom va.. =)) nu måste vi komma och hälsa på nån dag.. Kram

2008-10-09 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0