8/4

På nån vänster tycker jag att det känns som om det är Fredag idag, eller iaf Torsdag. Men det kan man ju nästan säga att det är, eftersom man är ledig Fredag : ) Hur gööt?
Idag har det vart döden borta på jobbet, ingenting att göra. Fick ca 20 samtal, och normalt ska vi 200, var alltså.. Ojojoj.. Så ni kan ju tänka er, Lina har hunnit med att somna 2 gånger.. Hahaha.. Men imorgon ska vi tydligen börja "träning" Skulle ju vart kvar idag på kvällen men sket i det, orka va där liksom : ) Hahhagghaha.

Blir nog lite tränig idag för min del hoppas ja. Henrik ska iväg och laga min bil äntligen : ) Så hoppas den är redo att köra me imorogn eller på Fredag. Jag och Henrik funderar på att dra till Stockholm under påskhelgen här. Fredag-Söndag isf. Men vi får se, har vi råd? Hmm,, lite illa me pengar för oss denna månaden. Men men, vi får se hur vi gör!

Yes babys : ) Skriver mera senare !
Kysss    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0