A NEW DAY WAS BORN







Sitter här i datastolen och lyssnar på massa bra musik som kommer från Mtv i bakrgrunden. Metro Station-Shake it, Kelly Clarkson- My life wolud suck whitout you, The Veronicas- Untouched, Justin Timberlake- what goes around comes around m.fl : ) Tycker att dom har fått lite ändring på Mtv, annars var det ju samma låtar i samma ording varje dag.. Ordninggjort är jag också så ni till det jobbiga att väcka Henrik.. pusssst.

Tisdag idag då, härligt att det närmar sej Torsdag så man blir ledig !
Ska allt iväg till bussen nu, tar bilen idag också. Ska ju kankse iväg till Karlstad efter jobbet med Lina, så jag antar att vi kankse tar min bil ? Inte hennes iaf, för hon ska ju besikta den idag så den kommer nog inte gå igenom : )

Hoppas ni får en bra dag, och så klart hoppas vi på solsken idag eftersom det inte va soligt igår : ( Inte i Ed iaf... Men det ser allt mulet ut, men hoppas det spricker upp !













Idag ska jag hämta ut mitt paket på Konsum, fick det igår men kom dit 1 minut i 7 och då hade dom redan stängt igen portarna : ( Så idag får jag kasta mej dit så jag får det  !!

Godmorgon på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0