bakis ^

Yes, härligt att va bakfull när man mår bra : )
Trodde jag skulle bli dålig idag för jag drack såppas mycket, men inte ! Min kropp har nog vant sej.

Iaf, så va vi uppe hos Monkan & Putte och grilla, käka chili nötter och härja igår, sen åkte jag me Linn till Åmål, vi skulle hämta hennes cider och åka tillbaka till Laxarby, men vi va ute i Tösse och grejjer så det blev för sent, vi skulle komma tillbaka när dom skulle åka därifrån så vi stanna hemma här hos oss, drack lite cider och lyssna på musik, sedan gick vi hela vägen ner till stan, iskllt va det ute också, tror vi såg is på vattnet ? Haha..Sen kom vi till hc lite för tidigt, så det va inga folk där, men vi klara oss ändå. Massa dans, dricka och härj, sen bar det av hemmåt i Taxi. Blev makaroner som vanligt, sedan sängen : )
En helt perfekt kväll! mycket mycket trevligt !

Henrik ligger i soffan så jag ska lägga mej där också, hmm.. Är sugen på nånting, men vet inte vad. Blir att göra popcorn, haha varför gör jag alltid det när jag är bakfull tro? Haha, Popcorn me pommeskrydda på, mummms det är så sjukt gott, det får ni testa på!
Kameran ligger hos Monkan i Laxarby, så får se när jag får tillbaka den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0