DÅ VAR DET FREDAG EFETRMIDDAG!

Fyttirakkarn va skönt med Fredag eftermiddag, hela helgen har man framför sej : )
Och så himla gööt väder vi har Sverige eller Åmål iaf, jätte fin. Soligt, varmt och fåglarna kvittrar ! Haha, såklart ska man sitta här framför datorn då, men såklart man måste kolla runt på all det som är blockat på jobbet..
Piercingarna som jag beställde iförgår kom idag, Jipppiiiii!!!!



Där är alla godsaker, men det fattas en. Jag köpte mej en svart stav til tungan också, men den kom inte med så jag har precis mailat till dom om det. Hoppas det kommer en ny hem i brevlådan till veckan tillsammans med alla kläder som jag har beställt!







Min och Limpans frukost i morse på jobbet!


Lina ska hugga in på min baugett som jag har gjort till henne :  )


Sen fick vi även lite godis på Sverige avdelningen för vi hade jobbat så bra, även fast min gosis påse redan var uppäten för länge sen!


Haha, i min papperskorg ligger det ENDAST godispapper.

Dagen har rullat på ganska fort idag tycker jag. Käka ju frukost och lite godis. Sen tog vi oss en rask promenad till stan och köpte mat, satt i solen. Såg när en kille sätte sej på en stol så hela stolen braka ihop och han flög ner i backen och stocken med snus gick i 2 delar och rulla iväg : ) Haha, stackrs han ! Sen bar det iväg fort upp till Psyket igen och satt där resten av reftermiddagen. Vi fick ju som sagt godis och dricka, det va smaskens det ! Så skulle man ha det varje dag : ) Men det blir det snart ändring på. För Måndagen efter att vi har slutat så ska jag och Lina ta oss en månad med träning och bra kost. Vi ska inte dricka alkohol, inget godis eller sötsaker ( godis, chips, kakor, bullar etc ) Träna varje dag eller Måndag-Fredag, mäta och väga oss osv.

Någon som tror att vi klarar detta?
Någon som vet någon bra "morgonshake" ?

 
Vi fick ju ett presentkort på gymmet av mamma i julklapp så nu ska det användas flitigt hörrni : ) Hoppas bara vi orkar med det, men det ska vi fan göra. En månad av sitt liv måste man väl kunna skita i allt det goda? Hmm, det är frågan det :  )
Men men, vi ska iaf göra vårat bästa av det. Milla och Jonte ska ju kankse också hänga med, tror Jonas skippar det där med maten men, och Milla med eftersom hon måste äta vissa tider för diabetesen..

Hoppas hon har börjat med min design nu också så jag får se den och bedömma : ) Svårt att kunna få Böna nöjd^^ Nejdå, den kommer nog bli så fin så! Nu ska jag kika runt lite på internet.  Hörs sen igen !


Kommentarer
Postat av: Kim -Bloggdesigner

Ingen orsak. :) Nej men tack så mycket..

Jodå allt är bra. själv då? Här håller man på och städar för fullt. :)

2009-04-24 @ 20:11:26
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Kim -Bloggdesigner

Haha ja det är ju så illa nödvändigt skulle ha gjort det hela veckan sådär.. men jag tänkte.. blää jag orkar inte. hehe. :P Så nu sitter man här och ska käka varmkorv snart.. Nej men va roligt. :)tack så mycket.

Skit bra att allt är bra. :D de e så det ska vara. :D

2009-04-24 @ 20:59:18
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta 1 - 2 dl frusen tärnad mango som finna i varje frysdisk, häll på ca 2 dl färskpressad apelsinjuice, kör i mixer en snabbis, blanda med en banan om du vill och vips så har du den nyttigaste och godaste shaken ever! Massa vitaminer och gott som tusan.. och man blir mätt! /Reine

2009-04-26 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0