EN HEL DAG KVAR PÅ HELGEN, UTAN BAKFYLLA!!

Söndag är det idag : ) Måste ju säga att dagara blir väldigt långa när man är nykter på något vis. Känns ju som det skulle ha vart Söndag igår tycker jag.. Men icke : ) Marie har en hel dag kvar av hennes helg!

Ska slänga in bilderna sen igår om det funkar.






VS.








 

Jaa ni, thats the question : ) Men det har faktikst vart helt underbart att vara nykter en helg !

Nu ska jag iaf iväg till Karslstad igen, tror att Henrik åker med! Fast han inte vill egentligen ! Thats my boy  ; ) Jag har tjatat så mycket så han har fått tvingat med sej.
Ska försöka hitta lite kläder idag, eftersom jag inte köpte några igår. Lite svår och sommarkläder.

Dåligt väder är det idag me, buuhuhu, det gillar vi inte. Men hörde att det skulle bli as fint väder i morgon, eller väldigt varmt iaf. Kankse får va hemma då?  : ) Eller man kankse ska jobba hela sista veckan.. Blir nog så. Hoppas något utav alla jobb som jag har sökt hör av sej så jag kan jobba i sommar.

Nu ska jag få på mej kläder och dra mej snart.
See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0