FÄRDIG ÄTIT OCH FILMTAJM!

Vi

gick ju ner till the big city of Sweden  ÅMÅL haha, ner till Ica och handlade korv, bröd, lite godis tills jobbet i morogn, tortollachips.. Så nu har vi precis tryckt i oss korv med bröd. Mums alltid lika gott det!
Nu har jag äntligen fått tillbaka min kamera, Lina hade med sej den i morse : ) Men inga roliga bilder sen helgen.. Men ska allt få lite bilder denna helgen som jag ska spenderar nykte, belive it or not ^^

Haha, här ska Lina göra ett hopp. Men det blev inte så bra på bild men : )
Börjar stående med båda fötterna på jorden !




Sedan tar hon lite sats och försöker ta sej upp mot taket..



Ååå vips så har hon ett jätte jätte hopp : ) Inge censur här inte, det är en body hon har på sej och inte hennes trosor som är i bild!!!



Och här får ni en bild på mej just nu, mätt och glad med en ank-mun : )



Jag och Henrik ska sätta på en film nu som vi hyrde. "My best friends girl" Hoppas den är bra, Någon som har sett den som vet om den är bra eller inte?
Nu ska vi äta euroshoppers chees tortilla chips : ) Jag blev så himla sugen på det när vi gick förbi det i affären så det va bara att slänga ner i korgen det!




Mummmms, hur gott ser inte detta ut? :  )  Så därför kan jag inte sitta här mer, får slänga mej i soffan hos min Älskling nu så han inte bli arg, lova att komma senast 20.00 till soffan och jag är inte där!
Får se om jag skriver nåt mer idag, annars får ni ha en underbar kväll i soleskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0