FREDAG KVÄLL/NATT, PIZZAN UPPÄTEN!


GOD KVÄLL SÖTISAR!
Yes, det fick bli pizza idag igen.  Andra gånegn denna veckan... Oj ojoj, inte bra detta. Men men, man lever ju bara en gång ( bra att det finns så mycket att skylla på, eller hur !! ) Men jag tog men en promenad bort till Milla före så det jämnar allt ut sej lite mer än ifall att jag bara hade suttit hemma på min lilla rumpa !
Skrev till dom där som vi skicka piercingarna ifrån förut och fick svar på momangen.

Hej
Tack för ditt mail och vi får be om ursäkt!
Vi postar en Blackline 1,6 barbell till dig.
Vi packar också med en extra tungstav för besväret.
Ha en trevlig helg!

Mvh Jenny
http://www.coalcreek.se/


Marie Dahlberg skrev:
Hej hej!
Marie Dahlberg heter jag och jag har gjort en beställning hos er som ni kan se nedan. Jag fick hem sakerna idag, men det saknades en Blckline 1,6mm Barbell med boll ( tungstav ) Men resten av grejerna fick jag.. Skickar ni en ny eller hur gör man då?
Tack för svar!




Vilken super bra sida att beställa från alltså : ) Gryyyym, lätt att det blir mera saker därifrån snarast!
Roligt att jag beställde ett par skor från
Nelly  igår, så skulle jag visa Lina vilka det va förut på jobbet.. Men kommer jag ihåg vilka det va då??!! Haha, neej det gör jag inte.. Hahaha, sen funka inte sidan som vanligt heller.. Men men, jag har kollat runt och jag kan inte minnas vilka jag beställde verkligen.. Det är ju inte sant.. Hahha, skräll mej alltså.. Det blir ju roligt den dagen dom kommer, så jag blir helt överraskad över vilka snygga, heta skor jag klicka hem : )   ( ..or not?   )

Nu har jag förresten precis tryckt i mej en vesuvio barnpizza med isbergssallad, den va väldigt god idag! Men det va nog för jag krydda på den här hemma ! Är väldigt törstig nu bara, ska ta mej ett stort glas vatten och sen lite cola. Är ju inte så förtjust i kolsyrade drycker, men jag vill alltid ha lite, typ 1 dl.. Sen är det bra !



Här är nåt för dej Limpa, båda kläningarna som du vill ha, plus lite annat fint!



Bilder tagna av Google.se

Nu ska jag allt hoppa till soffan, är jätte jätte trött också. Får se hur det blir i morgon om det blir nåt Karlstad eller inte. Men ska ju dit på Söndag med Henrik antagligen.. Men vi får se hur det blir med den saken : ) Om man känner oss rätt så slutar det nog med att vi sitter och surar här ; ) Hahha, illa !

Nu ska Marie och Henrik snart ta sej till sängen och lägga oss!
Men först lite chilinötter & dricka till Dude where is my car som för övrigt nyss gått på tv om jag int minns fel, har för mej att Lina och Danne hade kollat på den när den gick på tv för inte så länge sen!
Hoppas ni har haft en bra dag i det soliga Sverige!

Natti    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0