God Morgon gott folk !

Torsdag morgon  eller förmiddag är det väl nu kankse? Men jag har iaf typ nyss gått upp ur sängen.
Så nu väntar jag på att Camillisen ska komma hit, hon har gjort ett besök hos tandis idag hon. Haha, det skulle hon aldrig göra. Kom ut med 5 hål : ) Hahha, jag längtar inte tills den sagen jag ska bege mej dit.. Mina tänder får ruttna ist tror jag. Eller om jag skaffar mej ett par löständer som jag funderade på förr : )

Linn kommer in till stan om en stund och Camilla är ju på väg hit, så ska vi ner till stan, först handla lite fika och gå oh lägga oss i solen, idag är det ju fint väder igen : ) Guud så härligt säger jag bara !
Millisen har ju lämnat bort den lilla Ebba till fader flipper idag som ska ha henne hela helgen.. Så blir barnfritt idag. Blir nog skönt för Milla men tråkigt förr oss som inte har nån att busa me !

Nu ska jag få på mej lite kläder, sen käka lite frulle !
Ska allt få med mej kameran så ¨jag kan ta lite bilder idag som jag slänger upp sedan !
HA en fin fin Torsdag, snart helg : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0