GODMORGON, GODMORGON!

Lördag, soligt och Karlstad ! Underbart : )

Har precis stigit ur sängen eller soffan, fick sova där inatt eftersom Henrik låg och drog många stora timmerstockar (
eller va man säger ) Men kunde inte somna för jag fick mens inatt  och hade sån jävla verk så när klockan va halv 5 ungefär så låg jag vaken till halv 7 när jag kom på att jag hade en Ibumetin i väskan, trodde inte att jag hade någon över huvud taget. Så vid 7 halv 8 snåret somna jag allt, så har sovit tills 9.. Inte mycket sömn för mej inatt : ( Men kankse mer än vanligt iaf?!

Så, idag blir det Karlstad. Så underbart. Ska handla lite vår/sommar kläder och slbrillor om jag hittar några som faller mej i smak..
Nu är det bara att slänga sej i duschen och sedan ska jag och Henrik till mekonomen och köpa en kopplingsvajer till min bil så jag har nåt att ta mej til Kstad med : )

Skriver mera sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0