GODMORON SVERIGE, ALLDELES FÖR TIDIGT..



Hoppas hoppas at du kikar fram idag sunny sun !

Godmorgon allesammans!

Då har man redan vart uppe en halv timme, men fick bli mjukis kläder idag så behöver inte stå vid garderoben i en evighet innan man vet vad man ska ha på sej... Åååh, det är så jobbigt, ska börja lägga fram kläder dagen före, så man bara kan stiga upp ur sängen och sätta på sej det som ligger där. Vare sej man vill ha det eller inte : ) Eller så kankse mamma kan flytta hit till mej och lägga upp kläder så som man hade det när man bodde hemma och var liten : )
Blir utan smink idag också, eller får bli lite mascara så man inte ser ut som ett lik : )
Hoppas vi på bra väder idag ? Ojjaaaa, att vi gör! Hoppas det blir soligt så vi kankse kan gå ut i solen på lunchen !
Inte långt kvar för oss på Sykes i Ed nu mera, en vecka i morgon tror jag. Sista April? Ååh, det ska bli underbart att kunna sova faktikst. Minns inte när jag sov länge sist  : / Men den här gången jag är arbetslös ska jag iaf försöka ställa klockan på 10 eller 11 iaf så man kommer upp lite i tid. 

Nu får jag greja klar här, ska ta mej ett stort glas vatten som frukost, så jag får i mej mina kalktabletter : ) 
Hoppas ni alla får en super dag, ska försöka så gott jag kan på den fronten. Bra att jag har Lina borta på jobbet !

 

Lägg mej i sängen igen så jag får sova tills eftermiddag, hmm får sova i bussen nu om en stund i morse. Går ju dock inte att jämföra me min stora underbara säng!

Bye bye, hörs sen när man kommer hem!

Kyss      ♥

Kommentarer
Postat av: Mandy

japp det kom och ringe på dörren och jag har inget kikhål så jag var ju tvungen att öppna :S



Gör du då?

2009-04-22 @ 10:03:32
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0