GODNATT





Nu äntligen ska jag få hoppa i sängen. Har längtat efter det sedan jag gick upp i morse ! Sov dock inte många timmar i natt, var vaken från typ halv 4 till det att jag gick upp halv 6 : (
Stannar nog hemma i morgon så som det ser ut nu.
Lina, ska vi fika eller något när du kommer hem, du, jag och Millisen? Call me tomorrow, jag ska upp med tuppen och tvätta hela morgonen..

Imorgon får det bli tvätta massor, ut och spring på förmiddagen, kankse fika me Jimmy, ut och gå me Milla & Ebba, träna på kvällen. Kankse ska gå på Friskis? Det va ett tag sen nu, men känns som jag blir sjuk jämt när man börjar där.. Kankse alla svettiga tanter som smittar mej : ) hihihi..



 





Sov så sött !!

Kyss                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0