helloo sunshine

Jäklar vilket väder det är idag, visst så här har det väl vart dom senaste dagarna, bara att en annan sitter ju innomhus så då kan man inte ta del utav det.. Men solen lyser hur mycket som helst och inte ett moln på himlen ! Stackars Limpano som sitter i en bil nu och är chafför!! Men men, dom är nog snart framme så hon kan komma ut i solskenet hon me ! Ja tänker på dej lilla limpan !
Ja har precis vart nere me två tvätt, så nu ska ja sitta här tills den är klar för att slänge in 2 till : ) Sen ska ja knalla iväg bort till Milla, så ska vi ut på en promenad i solskenet! Så himla skönt! Synn att inte lilla Ebbisen är med men, blir konstig för Milla att gå utan en barnvagn! Men vi får ta oss en powerwalk ist, eller varför inte en joggingtur som ja drömmde att jag och hon gjorde i natt !

Kvällens bjudning. Vet inte va det blir, ska nog va nykter iaf, ska köra om inte annat. Ska höra lite me Milla osv, massa stora fester är det ju idag.. Ute på Hannebol, hockey avslutning m.m så ja måste erkänna att det suger som i ett sugrör där nere i min sprittarm. Får se, skulle va helt underbart att sitta utomhus och grilla tex och dricka cider.. FYYYYY!!!! Ge mej !  Men men, ska verkligen försöka va nykter iaf!

Va ju på bio i Karlstad igår med Lina, Daniel & Henrik. Som vanligt, ja satt och sjöng för fulla halsar på vägen dit, alla skrek på mej att sluta, men icke : ) Jag & Henke masa och tjafsa hela tiden, blev inte den filmen dom andra ville se, jag och Lina fick ingen mat för dom promt skulle äta i Nyängen, bläää för Burger King, Henrik fick ingen mer mat fast han ville, mycket godis på Hemköp, popcorn aaa you name it. Allt va precis som vanligt  : )
Kollade förresten på "Män som hatar kvinnor" Jag tyckte att filmen va jätte bra, och ja som hatar att kolla på skräck filmer, visst denna va inte i värsta lagret, men läskig va den allt här och där. Som sagt, i filmen va det nåt som jag tyckte va svin scarry så jag skrek ju till som att ja satt hemma i soffan. SKÄRLL : ) Men men, ja blev ju rädd!
Btw så skulle ja vilja ha en sådan här stor popcorn maskin hemma i lägenheten. Weeeeeeeeeeii, ge mej : )



Nej, nu gott folk ska Marie försöka få på sej lite bättre kläder för att sedan ta en lång promenad i solen ! Måste ta bort smink sen igår ( jobbigt att komma hem sent och göra  det ) så mina fräknar kan komma fram : )

Ha en underbar dag!
Kyss       ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0