JAG VILL VINNA!

Jag vill vinna denna designen av Victoria !!!!!!!!!!   
Så himla fin, tjejig och rosa. Me like ^^ Så nu håller vi tummarna för mej att jag tar hem stor kovan, eller hur man säger : )

Ska laga köttfärssås och makaroner nu till mej och Lina till jobbet i morgon.. Jobbigt att behöva ställa sej och göra i ordnong sådant nu.. Men men, måste man så måste man ju. Bara att det är tråkigt är ju inte någon anledning.
Har vart ute och sprungit för en stund sen också, va allt bra jobbigt idag. Har ju sån jävlva träningsverk i mina vader så det va mest det som var jobbigt, annars känns det som jag börjar komma in i det igen. Det är bra skit..
Torsdag, då är det Valborg. Jag Marie Dahlberg funderar på att vara nyketr och bara gå ut på Fredag, får ju dra till ishallen och bugga : ) Va 2 år sen vi va där sista nu, och det va fan så kul!
Sen på Måndag drar jag och Lina igång med våran "dietmånad", "bantarmånad"eller hur vi ska kalla det ! Hurtig bullar ska vi bli ! Kommer bli skönt i Juni om man kan fortsätta med det bara!

Oj,. nu får jag sätta igång med maten. Ska duscha också..



Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0