KARLSTAD, SHOPPING & SOL

Hemma från Karlstad är jag, köpte mej typ ingenting. Bara en eyeliner, nagelack, örhängen ( för enbart 7,50 :- ) och en hårklämma.. Här kommer bild. Jaja, självklart lite godis också!



Eftersom vi antagligen ska till Karlstad i morgon också, jag och Henrik så ska jag not handla lite kläder då. Hittade inget idag. Men funderar på att bara dra till Betgvik isf !



Och här kommer det en bild på mej : ) 

Nu ska jag skriva ett mess till Hajir och höra om hon ska med ut och gå en sväng. Annars går jag ut själv. Så underbart väder idag ju ! 
Lina kommer nog hem från jobbet snart också så hon kankse hänger med ut och går hon med.
Sen ska vi hem till Mamma ikväll, ska ner till stan och köpa en namnsdagspresent till henne nu. Men vad? :)

Jaja, nu får jag bege mej ut i solen så länge den är uppe ! 
Ha en fin fin dag !
 

Kommentarer
Postat av: Danni

Fin blogg du har, händer idag då?

kramar

2009-04-25 @ 18:54:42
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0