MÅNDAG KVÄLLINGEN : )

Nu ska jag och Henrik hoppa in i duschen och sen sova.
Har vart på jobbet som vanligt, snart sista veckan, slutar ju sista April : ) Skönt detta så man slipper det skit stället. Fattar inte dom som har suttit där flera år.. Oj oj oj .. Det går int in i min hjärna det, stackare.
Har dock vart lite bakfull idag med, men det gick över när jag sätte mej på bussen hem och fick sova ruset av mej : )
Har lagat mat till mej och Linisen också, fick slå på stort med köttfärssås och snabbmakaroner ^^ Pappa har verkligen lärt oss att käka mat, haha snabbmakaroner var det alltid ! Mummmmmmms me det !



Har även vart ute och sprungit en vända i skogen också. Pinsamt att jag mötte 2 killar 2 gånger : ) Ena gången hade jag precis kommit upp för en jätte lång backe och andades och flåsa som fan, så kommer dom där utan att andas över huvud taget, plus att dom tjata jätte mcyket.. Men andra ord var dom nog lite lite snäppet mer vältränade än mej : )
Henrik och jag var även och käka pizza förut, så den springturen gjorde nog inte mycket på kroppen.. Men bra att jag orkade mej ut iaf.

Nu blire duschen och sedan mysis och pysis <3
Min kamera har jag fortfarande i Laxarby, men Danne skulle allt ta me den någon dag, den dagen han kommer ihåg de vill säga. Chansar på att Monkan kommer åka till Åmål nån dag så hon får säkert me den om inte annat!
Ha en bra Måndagskväll allihopa!

Kysss          ♥


Kommentarer
Postat av: Mandy

aaaw thank you! :D:D



Gör du då?

2009-04-20 @ 23:01:14
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Angelica

jobbigt att du jobbar på ett jobb du inte triv s...

2009-04-21 @ 10:59:13
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0