MARIE KAN LITE IAF!

Ni ser att jag har "nya blommor" sombakgrund : ) Det har jag klarat av alldeles själv.. Jag kan ju ingenting om datoren verkligen. Men jag fixa det ändå, okej lite hjälp fick jag, men bara att att läsa innantill ! Trodde inte jag skulle fixa det men skenet bedrar så att säga !

Har vart uppe på Kasenberg en sväng, sedan åkte jag till Henrik och Danne i garaget, där även Pappa va  : ) Kul att se han! Men åkte därifrån, ner till Ica och sedan hem.. Så skulle kolla på Gossip Girl men blev var här!
Ska ut och springa nu är det tänkt, fast Henrik kom innanför dörren nu så kankse blir att stanna hemma och mysa lite ? !

Ont i huvudet har jag också, måst kankse ta och dricka lite vatten.
Ha en bra kväll !


Kommentarer
Postat av: m a j a n

Sv: Jo, jag gör designer. Har en tävling om en bloggdesign på min blogg just nu kolla in den här: http://majan.blogg.se/2009/april/designtavling.html



Om du vill ha något annat kan vi säkert komma överens om något.

2009-04-26 @ 20:21:55
URL: http://majan.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0