NATTI NATTI

23.12

Nu ska jag äntligen få gå och lägga mej : ) Det harjag längtat efter sen jag gick upp i morse. Tänkte allt va hemma idag, så trött var jag i morse.. Men det va bara att tvinga sej upp det och bestämma kläder, sminka sej och väcka Henrik. Samma visa varje dag.. Snart vaknar man av klockan igen för att det är Tisdag : ( Buuhu, men då närmar det sej helgen och ledighet iaf !

Jag har fått gjort ganska mycket idag tycker jag. Kom hem, åkte med Lina till lägenheten, åkte runt på stan lite, skulle hämta ut ett paket som hade kommit ( Hoppas på att det är skorna från Nelly, eftersom jag inte minns vilka jag beställde, och nu finns dom inte kvar, så är lit nyfiken på vad jag kommer få hem ) men det va ju stängt så det var bara att fara hem igen, satt vid datorn lite, mys, sen ut och springa, Ica, datorn, laga mat och nyss duschat  ^^ inte illa detta.
Imorgon ska jag nog antingen med Lina till Karlstad för hon ska köpa sej golv, btw så har hon fått sin lägenhet idag. Hon köpte sej en 2a för 45.000:- Det va en bra affär, billigt och bra ska det vara !   Annars drar jag nog till Säffle och solar ! Springa också !







Nej nu blir klcokan för mycket för mej.






Godnatt på er, dröm sött  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0