nice ^

Då va det äntligen Fredag faaan va gööt !
Idag gick både jag och Limpan till jobbet faktiskt, bra gjort utav oss tycker jag. Va himla pådrag idag : ( Jobbigt.. Men men, vi klara oss hela dagen iaf.
Nu sitter jag och väntar på min kära syster yster, vi ska bort till Millisen och gå och handla lite gott gott kankse? Och sen sitta framför tvn och snacka skit? !! Thats us !


Mee whitout make up, kör utan smink nu när solen är framme så man får lite färg i ansiktet : )


Hurtig bullen jag, mina ben är allt lite bruna eller va säger ni? : ) Kankse för jag och Linn va iväg och sola igår?!

Ska kankse ta mej en macka före jag åker bort till Millam eller jag kankse ska ta mej en promenad? Det får det nog bli. Härligt i sol skenet!
Lina kommer ju ta sin tid som vi vet, hon är ju inte kallad blixten för ingenting ; )

Marknad i morgon också got folk : ) Ska bli mysigt, Linn kommer in till stan vid 12 tiden, så knallar vi väl oss neråt och får se om man hittar nåt skit att köpa. Haha, jag brukar inte få med mej nånting hem dom tur är. Va ju godis när man va lite, men nu är det nog mest för att träffa folk och prata : )
Måste införskaffa mej ett par solbrillor, gedde mina till Linan, dom va allt lite för stora för mej. Men ska kolla i morgon på marknaden.

Nu kommer Lina, hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0