NOW EVEN YOU GOT YOUR HAPPY FACE LIMPA!

GOD KVÄLL !!

Hahahaa : )  Inte lätt att vara glad borta på Sykes för Lina.. Undra hur det gick med hennes tand som hon skulle rycka ut idag? : ) : ) Hhahahah... Aa så kul !

Nu ska jag ut och springa lite, varva ner lite. Är väldigt varm i kläderna på nån vänster.....
Så ska bli himla skönt med en tur i skogen, kankse ner till Ica och handla sen?! Måste ju ha mat tills i morgon..
Snart sista dagen på jobbet också, går ju till Torsdag bara, sen är man arbetslös, men hellre det än gå där borta och unkna..



Här får ni en lite gammal bild på mej, man kan ju inte påstå att jag har förändrats? !    : )

Får skriva en rad senare, när jag vart ute på min tur !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0