ONSDAG 29/4

Godmorgon allihoppa!




Jag ska snart åka till Kasenberg och hämta Linan : ) Hon är nog uppe med tuppen idag antar jag som vanligt och sitter och inväntar mej ! Ska tanka före jag åker och köra Henrik till Volvo för han ska ha med några jävla däck till jobbet idag. Självklart kör jag bort han i min lilla pärla!
Snart är sista jobb dagen här, 2 arbetsdagara med idag är det ju : ) Sååååå skönt!
Idag blir det nog att dra till Säffle och sola, måste ha lite färg till helgen om det blir att man ska gå ut. Ut och springa också, blev inget igår, men ble ju en lång promenad ist så det räckte allt. Ska försöka springa mellan 3-4 gånger i veckna till att börja med så man inte tröttnar.








Någon som känner att dom har väldiga tråkigt på morgonen får ni gärna komma hit och laga sådan här frukost varja  morgon till mej : ) Då hade jag vart himla glad !!! Mummms ^^

N ska jag borsta änderna och sedan ner och dunka musik i min lilla bil och fara iväg!

Ha en bra dag så hoppas vi åter igen att det blir lite sol. Annars kommer nog solen till helgen, eller va tror ni?!

Kysss           ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0