partypeople?

Dagen som denna börjar lida mot sitt slut nu nattugglor!
Ja har precis kommit från en långt härlig dusch, eller ja så lång va den inte men sköööööööön, har velat duscha hela dagen, så förut när ja kom hem hoppa ja in i duschen men tog bara kroppen, fick på mej lite mys kläder så tog ja min lilla fara bort ower, over? to Millas place. Haha, ja kom lagomt till att Milla va nära på att gå under, Ebba va tydligen på sitt häftigaste humör. Men då kommer "aunt-Böna" till räddning och får leka me den lilla filluren : ) Mej diggar hon, haha, jag kommer allt få me Ebba på många hyss : ) Knacka på fönster och slänge sej ner på backen när Milla råkar stå där och inte reagera, så hon får skulden osv. Det gamla vanliga som jag och Limpan brukar köra på. Hahah.
Satt där och tjöta ett bra tag, kolla på lite tv osv.

Ojjj så törstig ja är, why? !!!!! Ansträngt mej alldeles för mycket idag kankse. Hihihihihihihih!
Btw, jag och Lina kom på västa snille iden förut på jobbet, eller om det va igår. Det är så här att jag, Patrik och Limpan ska starta eget, bli miljonärer helt enkelt : ) Men mer än det berättar ja inte, detta ska vi fixa ! Wiihooo, Haha, tänkte på lite namn förut till placet vi ska göra. Pamali, limapa eller Dahlberg's Hhaha, detta ska bli bra det ! ! ! : )

Snart är det helg, eller man kan ju nästan säga att det är det, Fredag räknas ju också som helg tycker jag, kvällen iaf. Men i morgon är det "mysdag" för mej och Limpan, myskläder all tha way. Så vi kan ta oss en rask promenad ner till stan igen. Va lite jobbigt att gå så fort och ganska långt för att slänga i sej lite mat och sedan halvspringa tillbaka i höggklackat. Kankse därför jag får sån jävla kramp i mina fötter varje dag ? Hmm, kan va.. Sedan på kvällen blir det nog bara mys, funderar på att dra till Karlstad och kika på bio. Jag, Henken, Linan & danneboyboy. Men som vanligt ska vi väl hinna bli dödens ovänner allihoppa så det slutar me nothing : ) Hahah ! Annars måste ja upp till moder svea och greja lite, ska ju ha kalas på Lördag för mej : ) Mycket presenter annars kan det va ^^
Ska verkligen försöka me en nykter helg, eftersom nästa helg blir det nog 4 dagars fylla.. Oj, pallar jag det? Baah,  orkar inte tänka på att va full just nu !

Nu ska jag hoppa i sänegn me Henrik !
Kysss & Godnatt      ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0