SNART NATTEN OCH SLEEPYTIME!

Då kan ja stolt säga att alla saker på min långa lista för "dagens-göra-saker" är klar. Eller dock int den sista, duscha och sova, men det kommer alldeles snart bli avklarat! Alltså har handlat, har sprungit en lång runda, beställt fdrån hm och fixat mat tills i morgon : ) Fick dock bli smörgås, eller en baugett som jag ska ha skinka och sallad på, mums. Längtar redan tills jag och Lina går och käkar i morgon ! Ska bli så underbart gott, funderar på att ta en halv macka nu idag eftersom jag inte har käkat sedan 11.00...

Gå till garaget och hämta Henrik så vi kan dra och handla lite.
Ut på en spring tur i skogen ( va ju inte ute igår, dålig Marie )
Beställa från Hm, klubbdag idag så 10 % rabatt på hela sortimentet, behöver lite små saker, bikini, linnen och kankse ett par nya vårskor
Fixa mat tills i morgon
Dushca & sova

Ska nog även få hjälp med min design också, samma tjej som hjälpte Linan. Victoria heter hon, verkar vara en jätte seriös och snäll tjej : ) Kika in på henne här  så får ni se hur hennes design ser ut, plus att hon har lite hjäl gällande blogg osv, och andras designer att kolla på ! Så detta ska bli jätte bra om hon vill hjälpa mej : )

Här är lite andra saker som jag och Lina beställde förut på jobbet, smycken till våra piercingar som vi har !



Sådana här har jag och Lina beställt varsin, rosa såklart. Till bröstpiercingarna. Väldigt fina om jag får säga det själv !



Sån här fick det bli till min och Dannes tunga tror jag, även Linas bröstvårta om jag inte minns fel : ) Haha, kommer inte riktigt ihåg allt vi beställde.





Och åter en til stav till tungan till mej, ojj så fin jag kommer bli i munnen !

http://coalcreek.se/ så heter sidan, jätte mycket olika roliga saker till alla slagt piercingar, tunga, bröst, läpp, ögonbryn. Så det är bara att klicka på länken där eller HÄR så kommer ni direkt till sidan. Bra för sånna som tar hål själva hemma för man kunde beställa i mängder och få rabatt! Jag rekomenderar denna sida starkt för alla piercingmänniskor!

Nu kommer Henke så vi ska hoppa in i duschen nu starx! Weei, helgen kommer bli helt underbar att spendera med dej Henrik ♥ Mycket mys, mycket mat, mycket godheter, mycket av allt! Du är bäst Baby ! !
Men ha en trevlig kväll så får jag se om jag orkar mej upp i ottan och skriva nånting !

Natti Natti        ♥






Kommentarer
Postat av: Kim -Bloggdesigner

Tack så mycket för titten och kommentaren. :D snygga piercingar. diggade den med hjärtat. :D

2009-04-22 @ 22:02:33
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: tacktack, desamma! :)

2009-04-22 @ 22:45:15
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0