SNART SOVA!

Hellloo godingar, allt bra ikväll?

Då ska jag snart hoppa i sängen, ska in och duscha först och sedan slänga mej ner i min säng!
Har städat bort all tvätt nu under kvällen, jävlar va jobbigt det är när man har så jävla mycket tvätt som vi har  : ) Men min tvättt är iaf borta, Henrik får fixa sin själv...

Lagat mat har jag gjort tills jobbet i morgon. Urscchh, vill inte dit ! Men men, sista 4 dagarna kvar nu så ! Sen är det ledigt ett tag  : )
Imorgon annars ska jag nog inte göra mycket. Jobba och sen hem, sitta vid datorn lite, sen kankse ut och springa om jag orkar, sedan duschen och sängen. Precis som vilken dag som helst ! Ska bli så himla skönt att komma från jobbet så man har lite fritid att tillbringa med kompisar, killen osv. Nu hinner man ju knappt ner och handla innan man ska sova..



Nu ska jag allt hoppa i duschen och sen sova.. Eller om jag ska orka hålla mej uppe och kolla på "en callgirls dagbok"  Wwei, så himla bra program tycker jag !





Här har ni henne  : ) Belle, om jag inte minns fel?

SÅ nu får jag slänga mej iväg om jag ska hinna med allt!
Godnatt på er!!

Kyssss      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0