sorry ^^

Förlår förlåt gott folk för väldigt dålig uppdateringe, men beror på att jag inte har haft så mycket att skriva om, plus det fina vädret. Då orkar ja inte sitta inne för datorns skull. Det har inte hänt så himla mycket det senaste heller. Jag och Henrik har umgåtts ganska mycket, och det har behövts kan ja meddela.



Sådär Henke, hoppas du blir glad nu, tog kortet för ett tag sen och jag har glömt att lägga in det,och han tjatar pch tjatar så nu fick det in här : )

Idag sov vi till halv 1, sen va det bara till att börja städa eftersom Pappa+Biggan, Farfar+Ann-Marie skulle komma hit och fira mej, bara att ja fyllde år för 2 veckor sen men haha.. Men ja åkte upp till Kasenberg för att låna en kaffebryggare av Limpan för Henrik tog me våran till garaget, så ja åkte dit men fick inte me mej ¨någon kaffebryggare så den fick pappa ta mej sej själv. Så skulle ja hem igen och hämta Henrik och bilen börja gå konstogt, så til slut stanna den bara så ja fick upp på trotoaren, och den starta inte. Henrik hade inte på telefonen och jag har bara grtis sms, skrev till Lina, Danne, Milla, Henrik och till sist Jonas Forsberg som blev en räddare i nöden. Han fick skriva till Henrik på msn så han kunde ringa mej. Henrik ringde pappa, han kunde inte komma, Henrik ringde Lina och Danne, dom svara inte. Men till slut fick han tag i hans kusin som fick hjälpa mej.  Tack för hjälpen Fredrik!  Det va iaf bensin stopp, för ja tror ju själkvklart att det lyser en lampa när det inte finns nåt kvar som i alla andra bilar, men inte i min ! ! Typiskt?
Det blev iaf kalas och jag fick mina digestivekex så jag är nöjd nu.

Ska ner och handla nu, så blir mer skriving sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0