update

Då va man hemma igen, har vart ute och åkt lite bil med min kära Henrik, åkte och hämtade han i garaget så åkte vi runt så ja fick tanka, aldrig att jag kör bilen om den är under halva tanken : ) Hahah,Åkte iväg och handla lite för morgondagen och myspys för kvällen. Konstigt att jag inte är sugen på godis utan på chips nu mera.. Hmmm? Konstigt detta.. Men men, det kommer ju i perioder så.

Annars har helgen vart helt okej, va ute Torsdag och Lördag, räckte allt. Gööt att jag inte har vart bakfull över huvud taget, kroppen har väl vant sej med att man är ute varje helg så. Kankse är det, eller att ja både Torsdag och Lördag inte kände mej så full som ja vanligtvist brukar vara !  Många frågor, men lite svar : )
Nu ska vi lägga oss i soffan och käka chips, sedan bege oss mot sänghalmen! Måste bädda sängen : / Trist.
Limpan, kan du komma ihåg att jag ska ringa vaktmästaren i morgon? Påminn mej, annars om jag inte vågar får du göra det !



Som folk vet så är jag ganska stressig av mej och ska ha saker gjort fort annars blir jag sur och putt. Så efter att Henrik hade moppat så kollade jag runt, och det dög ju såklart inte. Så jag fick runt me moppen ( som ja för övrigt fick av Lina förut idag, thanks ) och stressad och arg som jag var så tog jag i lite för hårt så hela moppen vek sej. Eftersom min teori är att jag va alldeles för stark och tog i så mycket. Men kankse för att moppen är av sämsta kvalitee? Haha ! Välj själv!

Nej nu ska jag käka lite chips innan Henken har käkat upp alla för mej !
Ha en bra kväll !
Älskar Henrik.
Kysss      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0