Weiii !

Dåså, nu ska ni få se vad jag fick i paketen !!


















Mina underbara skor från Nelly, tror dom är ca 13 cm med klacken, men inga vsåra att gå i eftersom platån va så hög! Så dom får jag ut och svira lite med snart !
Sen min stavar till tungan, det va den svarat som jag skulle ha som dom hade glömt bort så fick jag en extra med för besväret : ) Haha, roligt att det är en stor snopp/ollon. Haha, undra vad ofta jag kommer använda den liksom?!! Hahha, men men. Rolgit att ha iaf! Meeeeeeeeeeeen skorna, skit snygga va dom, helt underbara !!!!! Dom kosta ju bara 299 :- plus frakt. Får se om det blir utgång på Torsdag, då blir det dom iaf på fötterna, roligt att man vet vad man ska ha på sej på fötterna iaf, bara resten av kroppen som ska kläs också, det som är det svåraste.

Nu ska jag gå ut och gå med Jonas, sen ut och springa ikväll!

See you later!

Kommentarer
Postat av: camilla karlsson

snygga skor, nu bir du kanske ite längre :) men ska du ut ändå på lördag ?

2009-04-28 @ 22:00:53
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0