Äntligen,


Nu är jag ledig i en vecka : ) Wihohohoh, men hoppas det blir fint väder bara. Annars spelar det ju ingen roll liksom.
Har precis kommit ur duschen, kom hem från jobbet för en dryga halvtimme sedan typ. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på faktikst. Vill hitta på något..

Får se om det blir något Liseberg i morgon, troligtvist inte. Ska dit till veckan, Jonas var på. Pållen vill säkert också med, men skulle vara bra att vara en till så man slipper bli ensam när vi åker : ) Men en till ska vi väl kunna få med oss?!
Ska kika upp vädret också, så vi kommer dit en dag som det är soligt, visst det blir väl lite mer folk då, men tror inte jag orkar gå där när det regnar.

Ne, nu får jag göra mej klar och ta en promenad eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0