: )


Idag har vart en tuff dag. Började med att jag vakna strax före 10 och var klar vaken.. Men efter någon timme lyckades jag allt somna om igen men vaknade då ganska snabbt utav Limpan som ringde och fråga om jag skulle med henna och mammsen till Bfors och såklart ville jag det. Så vi drog dit, åkte till godisfabriken, kika lite affärer och sedan fikade vi. Sen skulle ju Lina börja jobba så det var bara att åka tillbaka till Åmål. Efter det åkte mamma och jag och handlade lite och åkte upp till henne, sätte på kärran med all skräp på bilen och åkte till spotippen : )
Sen fick jag st åför maten och det blev spagetti och köttfärssås. Mumms.

Åkte hem med Henrik som kom upp efter jobbet på middag, så stack vi hem.
Nu ska jag försöka ta ut katten, jag vill att hon ska bli en ute katt.. Så nu ska jag verkligen försöka, eftersom hon går ju ut i fönstrerna och är nästan uppe på taket, så lika bra att ta ut henne om hon så gärna vill det.
Undra hur detta kommer gå bara : ) Eftersom våran katt är världens fegaste/räddaste katt.. Lika bra att testa.
Hon var ju faktikst utekatt innan vi fick henne om jag inte minns fel.





Får se om det blir mer uppdatering idag.
Ska ut med katten nu, sen försöka mej ut på promenad och joggingtur som igår. Synd bara att jag har träningsverk i hela benen och magen efter igår. Det betyder nog att man rör alldeles för lite på sej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0