FREDAG!


Då var det Fredag igen  : ) Veckorna går så himla fort så. Jag har jobbat idag, men började inte förens 1, men före det var jag och Lina på stan och gjorde lite ärenden. Köpte dricka, var på banken, handla lite mer osv. Snart drar vi ju igång med cafeterian på karlberg.. Så vi måste planera allt i minsta detalj : )
Nu väntar jag på min älskling som ska komma hem, och då ska vi ner till stan och handla lite, blir nog tacos ikväll. Mummsfillibabba är det. Jag är jätte sugen på det just nu med..
Jag har fått slängt i mej lite vindruvor nu för jag är så hungrig. Eller lite och lite, snart 500 g : ) Det borde jag bli mätt på egentligen., Men känns inte som frukt kan ta bort den hungern som man har, bara dämpa den lite.  Va snackar jag om?!!

Blir att jobba i morgon också. Sista dagen på Bolaget blir det.. Har varit väldigt skönt att jag har haft ett jobb under hela sommaren iaf, så jag inte har behövt gått hemma all day long, men vem klagar på att gå hemma?! Det är ju livet egentligen : )











Nu ska jag sätta på mej mjukis dräckten och hämta min man så jag får mat i mej : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0