Måndag,


Godmorgon, eller goddag kankse man säger vid denna tiden : )
Jag har iaf nästan nyss gått upp, eller jag kom upp för en timma sen ungefär. Men har bara suttit här nu och väntat på att jag ska bli hungrig så jag kan käka lite frukost. Får bli rostat bröd med apelsinmarmelad idag.
Mumms!
Är ju ledig idag, eller typ hela veckan. Jobbar endast Fredag och Lördag denna veckan, sen är det slut jobbat på Systembolaget för min del tror jag.


Helgen som har varit så åkte jag och min baby till Karlstad på lördagen och kollade på bio. Kollade på Sommaren med Göran och den var riktigt rolig, visst den var lite väl överdriven men fruktansvärt rolig ändå. Både Peter Magnusson och Davis Hellenius är riktigt roliga : )
Efter det åkte vi raka vägen hem, eftersom vi gick på den sena bion som började 21,30 så vi var inte hemma förens efter 12.. Men det var en mysig kväll med min älskling <3
Igår gjorde vi ingenting, jag var med Lina en sväng och sedan träffa jag även Jonas en stund, jag följde med han och käkade och plaska lite i vattnet : )
Och idag har jag inte hunnit med något, men ska iaf käka lite frukost nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0