+ och -


+ Jag har haft jobb denna sommaren.

- Har inte hunnit med en enda Barbecue/After Beach ? denna säsong på Hc ( till skillnad från förra året när jag var där typ alla Torsdagar )

+ och - Liseberg, plus om vi kommer dit och minus och det inte blir av..

+ Jag ska kankse utomlands : )

+ Jag och Henrik har det jätte bra <3



+ Hade en bra midsommar med min älskling och kompisar.

- Vi har ingen frys ( vi MÅSTE hämta den till helgen )

+ Vi hann med övernattning i våran sommar stuga och hos Henriks föräldrar.











Yes : )
Jag har varit ute och sprungit för en stund sen, var ute i 40 minuter. Blev en promenad först och sedan fick jag jogga lite. Kändes skönt, men det var väldigt jobbigt. Men sprang inte så långt och länge, lika bra att börja lugnt när man inte har varit ute på ett tag.
Så nu ska jag slänga mej i soffan och sedan duscha  : )






Kommentarer
Postat av: josefine

Hej, allt bra med dig? =)

puss.

2009-08-12 @ 13:43:28
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0