Snart,


Snart så har jag och min absoluta älsklings Henke varit tillsammans i 2 år, om exakt 14 dagar, alltså 2 veckor  : ) Weei, att vi har orkat med varandra hela tiden, det har allt varit upp och ner i vårat förhållande, men nu är det som allra bäst. Jag ÄLSKAR han av hela mitt hjärta och vill leva resten av mitt liv med han. Han är det absolut bästa jag någonsin har träffat. Bra att jag skickade det där sms:et på Bakfylle-Söndagen Älskling ; ), annars hade vi nog inte suttit här nu.



Älskar dej och dina kramkalas ^^





Idag har jag varit borta hos hajir och Andreas hela dagen nästan, varit där och snackat bäbis : ) Eftersom dom 2 ska ha bäbbe i slutet av April troligtvist, Grattis till er !!




Nu ska jag och min baby hoppa in i duschen. Mumms, jag har ett schampoo som luktar kokos och jag blir helt till mej för det luktar så otroligt gott!!!
Efter det blir det lite mys i sängen och sedan sova antagligen.
Imorgon ska jag jobba, tror jag jobbar halva dagen bara. Men får ringa i morgon när jag vaknar så jag inte ska vara där tidigt.. Jobbar Lördag också, och efter det ska jag kankse med till Bfors, det är ju Torgny-Melins där och Monkan skulle ha lite kräftkalas tror jag. Annars drar vi till Gustavsfors så vi äntligen kan hämta frysen. Då ska jag baka köttfärspaj i stora lass och frysa in  : )


Nattis

Kommentarer
Postat av: josefine

Okej så bra då :))

har redan två ute katter jag ;)

med mig är det bara bra.

Kram!

2009-08-14 @ 12:12:44
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Sandra Plate

slutet av april? då har hon väll knappt gått 1 månad och är redan ute med det? det tyckte ja va tidigt att komma ut med. OM det skulle bli knas vilket det är väldigt stor risk att det blir till månad 3 dådom flesta väljer att berätta , efter ul. blir ju jobbigt om alla vet om det då .. :(

men grattis till dom iallafall!

2009-08-21 @ 09:21:18
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0