,


DIG:
1. hur lång är du? -
Ca 1,56 bara : )
2. vad vill du bli när du bli stor? - Jag har ingen aning faktikst..
3. har du jobb? - Just för tillfället har jag jobb, men slutar där snart och börjar då ett nytt : )
4. har du långt hår? - Typ mellan : )
5. vilken hårfärg har du? - Jag är brunhårig.
6. sminkar du dig? - Nje, det kan man inte påstå att jag gör, lite mascara så är jag fit for fight : )
7. har du haft sex senaste månaden? - Ojaa.
8. hur många personer bevakar du på bdb? - Har inte bilddagbok faktikst...
9. vilken deo använder du? - Den där rosa Ldb..
10. vad har du för färg på dina underkläder? - Svart topp och rosa trosor!

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? - Nej det gör dom inte, dom skillde sig är jag var väldigt liten.
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda så klart. Men på olika sätt.
3. hur många syskon har du? - 1 lilla syster och 2 store bröder !
4. vad är det senaste du sa till din mamma? - Hmm, hon ringde igår men minns inte vad vi prata om : )
5. vilken mat lagade din pappa senast? - hmm.. Oj, jag har inte bott hemma på 3 år ungefär så jag minns inte det heller.
6. hur många ställen har du bott på? 4 blir det tror jag.
7. vem i din familj stör du dig mest på? - Ingen : )
8. vilken familjemedlem är snällast? - Alla är precis lika snälla!
9. när hittade du senast på något med ett syskon? - Jag träffar Lina i stort sett varje dag, så vi var ute och gick i Måndags.
10. hur gammal är ditt/dina syskon? - Lina är 20, Patrik är 24 och Reine är 37 i år : )

KOMPISAR:
1. dina närmaste vänners namn? -Lina, Camilla och Jonas.
2. när var du senast med nån kompis? - Camilla och Monica igår : )
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - Oj.. Det var nog Camilla det, men det var ett bra tag sen nu.
4. har du kysst nån kompis? - Nje, det har jag inte. Eller kankse någon killkompis.
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Jadå, är nog bra kompis med dom flesta som jag har varit tillsammans med.
6. vem har du varit kompis med längst? - Camilla eftersom vi har kännt varann sedan födsel ingefär och Lina är ju 2 år yngre än oss.
7. vem känner dig bäst? - Det är nog Henrik, Lina och Millisen
8. längsta tid du varit osams med en kompis? - Inte så länge. Någon vecka tror jag.. Inte länge iaf.
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hennes tröja? - Nej, hata är ett starkt ord, och min kompis har på sej det hon/han tycker är fint.
10. känner du dig tvingad till att umgås med nån vän? - Nej, jag bestämmer precis vem jag vil umgås med.

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - Jag sitter i jobbarkläderna nu, så ett par gråa byxor och en beigch tshirt..
2. har du bytt om idag? - Yes det har jag.
3. favorittröja? - Hmm, det vet jag inte, beror nog på.
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - Hmm? Vet inte, snygga byxor kankse.
5. har du gett bort kläder nån gång? - Jaa, det har jag, brukar alltid köpa med underkläder till Henke när jag är någon stans.
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? - Vem har inte det? : )
7. har du handlat kläder genom internet? - Yes, det har jag även testat på ett par gånger.
9. fulaste plagget andra könet kan ha? - Hmm.. Vet inte rikigt.. Men finns nog ganska mycket fult.
10. vad använder du för skor? - Har massa skor, gympadojjer, stövlar, uggs, ballerina. Allt.

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - Ja, det vågar jag verkligen.
2. vågar du klä dig annorlunda? - Ja, det vågar jag om jag skulle vilja göra det.
3. vågar du vara dig själv? - Vem ska jag annars vara?
4. vågar du gå omkring naken? - Hemma kan jag göra det, men det är knappt.
5. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? - Nej det vågar jag inte göra än : ) Men det kommer !
6. vågar du pierca dej? - Haha, det har jag ett par så ja det vågar jag.
7. vågar du dig på utmaningar? - Jodå.
8. vågar du ha sex på offentlig plats? - Det skulle jag allt våga.
9. vågar du vara omogen? - Haha, såklart!
10. vågar du äta småkryp? - Usch nej.. Är livrädd för myror : )

RANDOM:
1. vet du vem FATO är? - Nee ?
2. när tuggade du tuggummi senast? - Igår, men ska ta ett snart !
3. när var du på semester senast? - Oj, riktig semester var nog när jag var mindre, men kan kalla att vi var på semester när vi var i Norge på bilträff ?!!
4. vilken färg är det på din tandborste? - Röd och vit för tillfället.
5. är ditt hår tråkigt? - Verkligen..
6. vad har du för påslakan just nu? - Brunt med prickar!
7. när var du naken senast? - hmm... igår när jag duscha !
8. hur ofta duschar du? - Brukar allt bli varje dag.
9. när ska du gå och lägga dig? - Så snart jag kommer hem från jobbet sen i eftermiddag : )






Hade inget annat för mej.
Men nu ska jag tillbaka till verkligheten och jobba igen..   buhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0