1 December




Idag är det ju 1 December!! Det glömde jag i morse. Jag har ingen julkalender : ( Det skulle jag vilja ha, det hade man ju alltid när man var liten. Bra att jag snart ska få barn så man får börja med det igen. Haha, min bäbis ska bli så bortskämd så. Allt den vill ha ska den få, plus mycket mer! Vad tråkigt är det inte när man inte har råd att köpa saker till sin dotter/son. Som nu när det är Jul och allt, då ska man ju köpa julklappar i stora lass : ) Inte bara en eller två liksom. Weei, så om ca ett år kommer vi vara jätte fattiga på grund av det säkert! Haha, smällen man får ta. Bra att man har släkt som är bra på att köpa saker. Man ser ju bara hur lilla Alva har det på Julafton, där är det ju Jul för henne i flera dagar och hon får precis ALLT!




Jag har nyss kommit hem nu, jag, mamma & mormor skulle till Lina och fika för mormor hade aldrig varit där. Alva var med, efter det kom Werro och till sist kom Patrik : ) Så nästan hela släkten var där. Men blev ltie fika och prat, sedan fick Patrik köra hem mej.
Nu ska jag slänga mej i soffan eftersom jag har varit vaken så länge, det känns som jag inte har sovit på 3 dygn eller nåt.. Tror att det är detta med fullmånen asså.. Men hoppas jag sover bättre inatt nu när jag bara sov någon timme inatt och har vart vaken väldigt länge : ) Då kommer jag somna in och drömma sött!

Desperate Housewifes är ju idag också : ) Det får jag inte glömma, bara jag håller mej vaken tills dess. Det får nog bli att ställa klockan ifall att jag skulle slockna!









Jag måste ta tag i detta med att klippa mej också : ) Henriks syster Marie skicka en bild till mej på en skit snygg frisyr som jag skulle vilja göra. Men frågan är om jag vågar? : ) Hahhaa, upp till bevis!

Kommentarer
Postat av: Greger Andverski

Du e fortfarande liten.. Du var bara ymgre när du hade en kalender

2009-12-02 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0