1 year back




















Ja ni gott folk, så såg det ut för ett år sen för min del : ) Då var det fest uppe i Pållens lägenhet. Känns som det är jätte jätte länge sen, men det är ju bara ett år sedan.
Just nu är det nog många som står utanför Hcs dörrar och väntar på att få komma in i dimman. Även jag hade nog stått där om det inte vore för min tjockis mage : )



Vilket väder vi har, det bara snöar och snöar hela tiden. Henrik sa att det skulle vara sådant här väder tills på Söndag.. Ojoj, då kommer det vara mycket snö utanför våra dörrar. Det är ju roligt för barnen iaf, jag skulle själv vilja gå ut och leka i snön, åka pulka eller åka spark : ) Men åter där är min tjockis mage problemet !


Henrik ligger i soffan och kollar på sista Sagan-om-ringen-filmerna som har gått nu i 3 dagar.. Jag hatar dom filmerna och har varken sett ettan eller trean tror jag. Vi såg en utav dom filmerna med skolan när jag gick på Kristineberg, men kommer inte ihåg så mycket av den mer än att det var något utav det sämsta jag sett.
Jag har väldigt svårt för sånna filmer som är så otecknade, eller overkliga heter det väl.. Fantasy filmer med andra ord. Ingen hitt för mej alltså. Det ska vara komedi, skräck eller romantisk komedi : )





Bäbben sparkar så mycket nu så jag kan inte sitta still.
Så vi får höras i morgon allesammans : )



Kysss

Kommentarer
Postat av: Emilia M

hih, tack så jättemycket!!! :)



jodå, min jul har varit bra :) lugn å skön som julen ska va :D sj då? var din jul bra? :)

2009-12-26 @ 02:24:32
URL: http://ailimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0