2a advent



Det är ju redan 2 advent idag : ) Och jag har ju fått en adventsljusstake av mormor, men såklart var det ju en sak som var lös så vi måste linna och lim är inget jag äger. Jag skulle testa med nagellim men det hade stelnat : (
Men Henrik får ta med den till jobbet och svetsa ihop den eller nåt!!





Inatt har jag sovit som en prinsessa : ) Henke fick sova i soffan så jag kunde sova ut hela natten, så jag har precis kommit upp ungefär. Igår köpte vi pizza och chips och kollade på filmer, först Gone in 60 secunds och efter den kollade vi på en annan film om en negerfamilj som var ute på roadtrip typ : )
Jag var även nere på Kalrberg och hjälpte Lina i cafeterian när Sofia W hade dansuppvisning. Jag ska även ner dit till henne idag för dom har uppvisning även idag. Annars idag händer nog inte mycket mer. Nu ska jag försöka få i mej lite frulle om det finns något ätbart : )





Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0