7/12



Måndag åter igen : ) Man kankse ska börja tycka om att det är Måndag eftersom det känns som det är Måndag all week long, måndag hela veckan, aaa you name it! Idag händer inte mycket tror jag. Blir nog bara att vara hemma skulle jag tro, måste försöka städa undan lite här hemma för det ligger tvätt över allt.. Och i eftermiddag är det ju föräldragruppen, tror att det bara är 2 gånger kvar, eller 3 kanske.. Det har gått fort.

Nu ska jag slänga mej i duschen och sedan käka lite frukost : ) Mumms, köpte limpa, pålägg och juice igår så nu får jag en brakfrukost! Mummsfillibabba ^^





Bäbben i magen börjar bli stor och tung nu! Men större ska den ju bli så : )








Bawta stor börjar den bli : ) Jag börjar även få bristningar på sidan, mindre roligt.. Men det är nog smällen man får ta om man har tänkt att föda en bäbis!
Jag går in i vecka 29 i morgon, så snart är det bara 10 veckor kvar. Tiden går sjuuuukt fort, känns inte som det är längesen jag och Henrik fick reda på att vi skulle bli föräldrar.. Det har iaf gått snabbare än vad jag trodde att det skulle gå.. Jag trodde nog att det skulle kännas som en evighet.




Yes yes, vi hörs sen iaf!

Kommentarer
Postat av: Eljn

Ååå :) jättefin mage! Det finns några olika krämer som ska hjälpa mot bristningar, finns ju alltid de som säger att de funkar o de som säger att de inte gör de, men de är ju värt ett försök.. Vi har flera dyrare på kicks men jag tror du ska köra på hälsokostens om du ska ha :). Sen ska Body Shops kakaosmör hjälpa har jag också hört :) vad långt det blev! Haha pusss!

2009-12-08 @ 10:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0