bad,








Jag tog mej ett bad förut och det var så fruktansvärt skönt, jag hade nog somnat om det inte var för katten som ramla i : ) Hahaha, stackars kissen. Men hon får skylla sej själv när hon går uppe på kanten och ska försöka vända sej om! Hon doppade sej inte helt, men hela bakdelen så jag fick snabbt upp med benen så hon sätte sej på mitt ena ben! Ojoj.

Jag får se hur det blir med uppdateringen nu under kvällen och morgondagen eftersom vi åker ju strax.. Och jag vet inte om det är så populärt att sitta vid datorn där hela kvällen : ) Imorgon drar vi ju till Kstad direkt därifrån också, så jag har inte en aning om när vi är hemma igen.
Men som ni ser på bilderna behöver jag göra mej iordning lite. Ser fruktansvärt trött och sleten ut men what ever!!
Nu blir det hårtorken och sedan lite make up så kankse man ser ut som folk igen : )




Ha en jätte bra Fredag med mycket gotti gott gott : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0