dan före dan före doppardagen



Snart är det bara dan före doppardagen : ) Hur fort har inte December gått? Den här månaden har ju bara flugit förbi. Precis som vanligt.. Snart sitter man här nästa år igen och bara väntar på att det ska bli Jul och allt är över.. Men en sak nästa år kommer vara en stor förändring, och det är att vi kommer ha en liten bäbbe då : ) Eller den kommer ju inte vara så liten vid den tiden, men en bäbis iaf på ett par månader!! Weei, det går inte att tänka sej än. Henrik sa det förut " Thiit va fort det har gått" Och det har det verkligen. Jag kommer ihåg när vi kom hem från midsommar helgen i somras och jag tog och gjorde ett gravtest och det var posetivt : )
Skicka sms till Henrik " Jag är gravid" fick tillbaka " Oj" Hahaha, och fick dra iväg till barnmorskan!
Detta känns som det inte var länge sen alls, men det var ju i sommras i Juni/Juli för att vara exakt.. Och här sitter jag nu och den tiden har gått jätte fort.. Kan inte fatta det. Nu är det liksom bara 9 veckor kvar. WIHIHIOOO!


Nog pratat om det!
Imorgon ska jag och Lina införskaffa det allra sista inför Julen, dvs dom sista julklapparna. Idag har jag fått det mesta handlat. Köpte klart till Lina, fixa klart till mammsen.. Plus att jag köpte mej en ny vinterjacka för en billig peng. Det var det bästa köper idag : )
Imorgon måste vi köpa det sista till Reine, Perra & Mats, en liten till sak till Henrik, kankse något litet mer till pappsen? Hmm, det var inte alls så lite som jag trodde att det skulle vara kvar. Men vi får nog klart det i morgon förhoppningsvist!
Efter Henrik slutar imorgon så drar vi upp till Gfors och spenderar kvällen där med Bingolotto, jävlar om jag inte vinner något nu.. Då ska jag lämna tillbaka lotten : )
Sen är det ju JULAFTON!!!



Så här såg det ut förra julen hemma hos oss : ) Hahah, min morbror skulle fixa lite vatten till granen tror jag ^^
Men man kunde tro att han var stup full och hade ramlat under!





Nu ska jag väcka Henrik från soffan så han får gå in till sovrummet och lägga sej, så ska jag borsta mina tänder och tvätta bort det lilla sminket som jag har på mej idag, smörja in fejset och lägga mej under ett varmt täcke och försöka somna sött : )
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0