färg och frukost





Jag har färgat håret och duschat nyss, men jag kan säga att det inte blev sådan stor skillnad på min hårfärg. Men nu är det gjort iaf, och jag har iaf något som liknar en färg : )
Men orkar inte ta bild på hur det ser ut nu tyvärr.





Jag har även fått i mej frukost : ) Idag fick det bli limpa med både hallonsylt och apelsinmarmelad! Jag visste inte vilken jag var sugen på så det fick bli en utav varje helt enkelt. Det var gott i gott gott..
Jag väntar på att Lina ska vakna till liv så vi kan fixa dom sista julklapparna, men hon lär ju sova hela dagen. Typiskt henne....
Sen drar vi till Gforsen, det ska bl mysigt : ) Får nog bli en STOR godispåse till Bingolotto va?! ABSOLUT!!



Nu måste jag sätta fart med att göra mej klar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0