fixar & trixar





Pappsen skulle komma hit och kolla på tv för hans tv hade lagt av, eller kanalerna var borta och ni vet ju hur det är med gubbar, dom måste ju se alla program på kanal 1 eller 2 : ) Så han fick komma hit och kolla på det. Ett väldigt tråkigt program men trevligt med en kvällsgäst!
Vi hade ju som sagt väldigt mycket tvätt här i lägenheten så det var ju bara att sätta igång att försöka få bort det innan pappa skulle anlända.. Så vi fick ungefär en halvtimme på oss, och efter tvätten var vikt så ville jag städa mer så jag drog fram trasar och damma över allt osv, så nu är det fräscht här igen : )
Jag har även satt upp julgardinerna som jag fick av mamma förra veckan, så nu är det lite julstämning här. Pappa tog med adventsljusstaken hem för limning eftersom en sån där ljushållare hade gått av. Så hoppas han kommer hit i morgon med den, han ska även hjälpa oss att få upp lite hyllor som vi köpte på Ikea för ett tag sen, men där jag vill ha dom är det ju betong vägg så pappsen får fixa borrmaskin med betongplugg eller vad det hete!

Var på föräldragruppen förut idag med, näst sista gången var det.. Men vi pratade lite om amning och fick testhålla en docka så vi vet hur vi ska hålla dom små liven när man väl sitter där med tutten ute : )
Som sagt var det näst sista gången.. Det har vart ganska lärorikt tycker jag, eller nu dom sista gångerna när barnmorskan Christina har varit med, då har vi fått mer information som man behöver, annars var det mest relationssnack och det är booooring : )




Limpan & Pappsen : )





Nu blir det soffan med hunny, sen sova : )



Byee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0