FREDAG!



Nu är det Fredag igen : ) Alltid samma sak, måndag eller Fredag tycker jag att det är, eller veckorna går väldigt fort fram till som dagaran iaf.
Jag ska ner till Lina och hjälpa henne idag, därför jag är uppe si tidigt. Snart ska jag försöka mej på att väcka Henrik också, han ligger kvar i sängen och sover som en bäbis!

Ikväll åker jag till Monika, hon har en Oriflame kväll med allt vad det innebär. Någon som är där och pratar smink kan jag tänka mej att det är. Ska bli trevligt! Vet dock inte vad många som kunde komma, men jag och Emma iaf.










Nu ska jag försöka få i mej lite frukost, det är egentligen alldeles för tidigt för mej att trycka i mej mat.. Men jag mår lite dåligt idag känner jag. Kan ju vara för jag och Henke dela på en chokladkaka igår? : ) Hahah, illa!





Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0