Ha en bra..




Ha en bra kväll allihoppa : )
Antar att dom flesta ska ut och festa, det hade jag gjort om jag inte var gravid!
Henrik är iväg till Vännersborg på julbord, han och en jobbarkompis till han började dricka vid 1 tiden förut så det kommer nog bli en lång och tuff kväll för dom! Bussen hem går vid 12 slaget hem igen, men Henrik sa att jag skulle förbereda mej på att jag fick hämta han ikväll där nere : ) Haha, vi får se hur kvällen slutar!


Imorgon är det lucia och även 3e advent. Thiiit va tiden går fort, det var ju inte länge sen det var 1 advent ju.. Det känns som det var några dagar sen..
Imorgon blir det nog mycket lugnt, Henrik kommer vara jätte dåligt och jag tror hans pappa skulle komma hit, men jag kommer inte ihåg varför.. ? Det märks i morgon det!








Det får iaf bli mys med tända ljus i morgon.



Reine har varir här och fixat så vi har ljud på datorn igen, och även detta här Spotify som alla redan använder : ) Men nu funkar det här också, det är BRAAAA!
Jag sökte precis fram lite julmusik som jag har på nu och njuter av : )








Nu ska jag kolla till min farm på facebook ^^   -Gilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0