ho, ho



Då var denna julen över.. Jag har haft det super bra och fått jätte många fina presenter tex kaffebryggare, överdrag till sofforna, mammaklänning, mammabh, parfymer, smycken, 2 halsdukar, vantar, morgonrock, lotion och duschgel, små tomtar m.m och vi har inte firat helt klart än. Imorgon ska vi hem till bror Reine och fira lite Jul med dom, så Alva ska få ännu mera julklappar. Antar att hon har fått alldeles för många : )
Och på eftermiddagen i morgon åker vi nog upp till mamma för Reine m familj skulle åka dit med mormor, och det är inte varje dag man träffar henne så det är lika bra att passa på.
Så det blir nog lite julklappar till. Men jag är nöjd i vilket fall för alla presenter. Tack alla !

Oj vad det snöar : ) Snöstorm typ, men man ska ju inte klaga.. Men det går ju knappt att gå utanför dörren nu när det snöar så här mycket. Det flyger åt alla håll !
Men hoppas det lägger sej bara så det inte töar bort.. Eftersom det är inte så kallt ute tror jag ?

Nu orkar jag snart inte ha min mage mer, den är i vägen hela tiden. Går ju knappt att sitta ner ( om man inte sätter sej med benen åt varsitt håll, eller särar brett ) då går det ju bra, men det är jobbigt ändå..
Det är mycket som är jobbigt med att vara fet. Jag längtar tills bäbben är ute så jag kan sticka ut och springa, eller bara gå ner för trappen utan att det ska vara jobbigt..







Nu vet vi precis hur vi ska göra med lägenheten också, så vi får ett kök och kanske ett större sovrum. Men måste ta med pappsen eller mammsen till banken först så jag kan låna lite pengar. Men det är nog inga problem..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0