jul igen



Yeahh, nu ska vi snart åka bort till Reine,Werra & Alva för det näst sista Julfirandet : ) FUCCCCKK vad mycket snö det har kommit här. Det har snöat sen igår och håller fortfarande på så det kommer ju bara bli ännu mera!
Vi får se om vi tar oss fram med bilen.. Känns nästan som att det hade varit en bättre ide att snöra på sej vinterskorna och pulsa fram i snön. Det kankse går fortare ? ! Men jag tror inte Henrik är så sugen på det, inte nu så här tidigt iaf. Han ligger fortfarande och sover här ute i soffan så jag ska strax slå och sparka lite på han så han vaknar.






Där är den senaste bilden på magen också, i eftermiddag ska jag allt fixa en "dagens mage" så ni får se vad stor den är : )





Nu ska jag göra mej ordning!


Byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0