Mitt i veckan,



Tvättdag för mej idag : ) Och idag ska jag hinna med att köra alla sängkläder och sofföverdragen, så jag har lite tvätt att stå med. Det blir att man får kolla på klockan när man sätter igång maskinen och ta tid och sen ner direkt igen när dom är färdiga för att in med nästa. Idag blir det nog iaf 6 tvättar : ) Haha, man kankse skulle tvätta oftare? Men bra att få sofföverdragen körde idag iaf, nu börjar dom bli lortiga..

Jag har precis kommit hem från en långpromenad. Madda och lilla Malva kom hit så tog vi oss en tur förbi Örnäs och ner till stan. Det var kallt, men det är så skönt när solen lyser och när det inte blåser. Och framför allt när det börjar bli vinter, det är helt vitt överallt och glittrar : ) Absolut bättre än regn och rusk iaf !
Inatt har jag sovit som en guuuud, jag vaknar alltid massa gånger under natten, men nu har jag sovit tills jag blev kissnödig och sedan somnade jag om direkt ! Så skönt!




Ner till tvättrummet och sedan blir det köttfärssås och spagetti som jag för övrigt drömde om inatt : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0